Dekorasyon Blog Arama

3D Duvar Dizayn Çeşitleri

Canlanan Duvarlar

Arkadaşlar bu yazımızda da kendimizi aşmaya çalışarak sizlere harika ötesi 3D duvar dekorasyonları sunacağız.İnanın bu paylaşımların bir çoğuna beyler bayılacak.Çünkü tam onlara göre görseller mevcut.İlgilenen beyleri biz buraya alalım mı?İnanın bana pişman olmayacaksınız.

Üç boyutlu duvar dekorasyonları

Üç boyutlu duvar tasarımları bakımından çok değişik görseller mevcut.Her şekle ve konuma göre dizayn yaptırmak mümkün.Önemli olan sizin tasarımı yaptıracağınız alan için doğru olanı seçip o alana uygulatmanız.Her zaman belirttiğim bir konunun üzerine tekrar değineceğim;kesinlikle deneyimi olan yerde basıma verin.Renkleri daima canlı ve gerçeği aratmamalı.Bu şekilde olmazsa istediğiniz sonuçları elde edemezsiniz.

Üç boyutlu duvar dekorasyonları

Tasarımlarınız bulunduğu ortama tam anlamıyla oturmalı.Yani demek istediğim hem görsel şölen sunarken hem de sizi gerçekten büyülemeli.Bakmaktan kendimi alamıyorum değimi var ya hani;işte bu deyimi tam anlamı ile taşımalı.

Üç boyutlu duvar dekorasyonları

Bu modeller sizlerin iç dünyasını yansıtması gerektiğinde aklınızdan çıkarmayın.Eğer evlerinize kendinizden bir şey katmazsanız o yer donuk,soğuk ve alışılmışın dışında sevimsiz ortamlar olur.İnanın bana o ortamda olmak sizleri bile kasabilir.

Üç boyutlu duvar dekorasyonları

İçinizde dinmeyen bir eski bir araba sevdalılığı varsa ya da nostaljiyi sevenlerdenseniz yahut o araca ait anılarınız varsa bunu harika bir 3d duvar dizaynı ile giderebilirsiniz.

Üç boyutlu duvar dekorasyonları

Bu arada beyler bayılacağına eminim.Genelleme ile gidersek biraz daha erkekleri ilgilendiren görseller gibi dursalar da bayanlarında hoşuna gidebilir.Şimdi onları da konunun dışına atmayalım.

Üç boyutlu duvar dekorasyonları

Motorcu hız tutkunlarını da unutmadık ve onlara göre de görselleri derleyip toparladık.Motor showroome sahibi olanlar ya da bu konuda bar açacak olanlar tam sizlere göre bir tasarım olarak durmakta.

Üç boyutlu duvar dekorasyonları

Tünel içi konsepti de ilgi çekici duruyor.İlginç bir cafe ya da lokanta açmak isteyenlerin uygulayabilecekleri bir tasarım olabilir.3D duvar dekorasyonları konusu gerçek anlamda herkesin gönlüne göre hitap edebileceği tarzlar var.

Üç boyutlu duvar dekorasyonları
Üç boyutlu duvar dekorasyonları

Ofislerimize de derinlik katabilmek için kullanabilirsiniz.Aslında her alanda ama her alanda kullanabilirsiniz.Sınırlaması olmayan ve özgür tasarımları bulunan geniş bir yelpazeye ait.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR: Bir önceki yazımız olan 3D Merdiven Sticker Baskılar başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.


  • Site İçi Yorumlar

En az 10 karakter gerekli

Makale gönderim sistemimize hoş geldiniz

Galeri Alanı

828 x 478