Dekorasyon Blog Arama

Nişan Masası Tasarımları

İlk bahar aylarına yeni girdiğimiz şu günlerde düğünler,nişanlar,sözler son sürat başladı ve yaz hatta sonbahar sonlarına kadar devam etmektedir.Hanımlar yani gelin olacak adaylar gelin olmadan önce söz ve nişan zamanlarında nişan masaları için bir arayışa girerler.Bizlerde onlara elimizden gelen desteği vererek bu arayışta yanlarında olmaya çalışarak küçük tüyolar ile de maddi bakımdan daha uygun nasıl bir hale getirilebilir onları anlatacağız.

Nişan Masası

Nişan Masasında Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Sayın okuyucular ve özellikle hanımlar;bu konuda eve uyumlu olmasına gerek yok.Sizler hangi renklerde istiyorsanız ona göre dizayn edebilirsiniz.Genelde bu gibi organizasyonlar düğün organize eden ya da çiçek tasarımları yapan yahut nişan organizasyonlarından kiralayabiliyorsunuz.Bunun dışında sizler kendiniz oluşturmak istediğinizde biraz pahalıya mal olabiliyor.Sizle,size en uygun olanı tercih edersiniz.Zengin olup da,tüm şatafatı kullanmak isteyenler;zaten bu konuda ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar.

Nişan Masası

Nişan masalarında renk uyumu önemli.Eve göre uygunluk olmaması önemli değil ancak masanın etrafı ve masa içerisindeki bütün ekipmanın birbirine düzeni ve renk uyumu çok dikkatli olmalı.Çiçek tasarımı isteyen olursa da özellikle çiçek seçiminde de masa renklerine göre dikkat edilmeli.

Nişan Masası

Nişan Masasını Evin Neresine Kurabiliriz?

Bu konu sizlere kalmış bir mesele.Evin en geniş odasına kurmanız sizlerin ve misafirlerin rahatı için çok önemli.Dar alana kurmanız;sizlerin ve gelen misafirlerin büyük sıkıntı çekmesine neden olur.Oturacak yer sıkıntısı,fotoğraf çekme sıkıntısı ,bir arada durma sıkıntısı çekmenize neden olur.Bunlara maruz kalmamak için en geniş alanı kullanmanız sizlerin rahatı için büyük önem arz etmektedir.

Nişan Masası
Nişan Masası

Balon Süslemeleri İle Nişan Masası Süslenir mi?

Neden olmasın?Çocuk ruhlu olanlar ve hiç büyümeyen kızlarımız için gayet tabi uygulanabilir bir tasarım.Ben şahsen insanın içinden ne geliyorsa uygulamasından yanayım.İleride pişman olmaktansa onu bir kere yaşamak ve kendine özgü yaşamak en güzeli diye düşünüyorum.Zaten insanı insan yapan kendi kişiliği ve seçimleridir.Kızlar nasıl hissediyorsanız onu seçin.Yönlendirmelere asla bakmayın.Çünkü sizin en yakın arkadaş diye seçtiğiniz insanın düğünü değil.Bu düğün sizin düğününüz ve seçimleriniz sizin seçimleriniz olmalı.

Nişan Masası
Nişan Masası

Nişanda Çok Fazla Çiçek Kullanmak Dikkati Dağıtır mı?

Aşırı görseller dikkati dağıtmıyor da çiçekler mi dağıtacak?Kendinizi kasmayın ve rahat olun.Siz her zamanki sizsiniz ve o gece için siz değişmediniz.O gecenin özel olmasını istiyorsunuz ama kendinizi kasarak kötü duruma düşürüyorsunuz.Rahat olun ve her şeyden özel ve güzel olacağınıza inandığınız sürece her şey yolunda gider.

Nişan Masası
Nişan Masası
Nişan Masası

Nasıl Bir Tercih Yapsam Herkesten Farklı Olur?

Beni yanlış anlamayın ama bu soru inanın saçma geliyor bana.Siz zaten başlı başına özelsiniz.Yanınıza aperatif bir şeyler ekleyince mi daha özel olacaksınız?Hanımlar bu soruyu kafanızdan atmanızı ve nasıl olursa olsun sizler en iyisini yapacağınıza inanmanızı istiyoruz.Bu gibi dönemlerde genelde bir panik havası ve bir bocalama evresi oluyor.Beğenmeme,karşı gelme ve üstünlük kisvesi takılıyor.Arkadaşlar bu şekilde sadece kendinizi yıpratır ve bir sonuca ulaşamazsınız.Kendinize güvenmeniz ve takip etmeniz inanın bana yeterli olacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR: Bir önceki yazımız olan Dikdörtgen Salon Dekorasyon Örnekleri başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.


  • Site İçi Yorumlar

En az 10 karakter gerekli

Makale gönderim sistemimize hoş geldiniz

Galeri Alanı

828 x 478